Namiot wystawowy

Namiot wystawowy

Klasyczny namiot wystawowy to praktyczne narzędzie promocji wykorzystywane w branży gastronomicznej, handlu, na imprezach plenerowych i w trakcie wystaw. Jedną z jego głównych zalet jest lekka konstrukcja i mobilność. Klienci zwracają również uwagę na indywidualny nadruk umieszczany na namiocie.

Z czego wykonany jest namiot wystawowy?

Klasyczny namiot wystawowy opiera się o konstrukcję stanowiącą jego stelaż. W zależności od potrzeb klienta i zastosowania namiotu, stelaż może być wykonany ze stali lub aluminium, co zapewnia namiotowi wysoką trwałość. Najlżejsza opcja to tak zwane namioty wystawowe rurkowe, gdzie stelaż tworzą rurki o małej średnicy. W oparciu o wspomniany stelaż w namiocie montuje się wykonane ze specjalnego materiału ściany oraz dach. Elementem dodatkowym bywają natomiast markizy i okna. Dodatkowymi częściami namiotu wystawowego są także obciążniki. Zatrzaski i suwaki, wzmocnienia, jak również elementy konstrukcyjne umożliwiają łączenie namiotów. Dzięki temu klienci mogą lepiej dostosować namiot do potrzeb własnego biznesu.

Namiot wystawowy – zalety

Jakie najważniejsze zalety prezentuje namiot wystawowy? Poza wspomnianym już szerokim polem manewru, jeśli chodzi i kształty i rozmiary, liczy się również lekkość i mobilność konstrukcji. Mniejsze namioty mieszczą się nawet w specjalnym worku. Dzięki temu stoisko, które szybko się składa i rozkłada można transportować z miejsca na miejsce nawet codzienne. Sprawdza się to w przypadku tras koncertowych czy imprez objazdowych. Poza tym typowy namiot wystawowy jest rozwiązaniem znacznie tańszym niż większość rodzajów stoisk, co nie oznacza jednak, że charakteryzuje się niską wytrzymałością.

Główne zastosowania namiotów wystawowych

Namioty wystawowe wyróżniają się szerokimi możliwościami, jeśli chodzi o ich zastosowanie. Spotkamy je bardzo często w przypadku imprez plenerowych, co znacznie przyspiesza organizację tego typu wydarzeń. Namiot wystawowy sprawdza się również w branży gastronomicznej, szczególnie w przypadku jej dynamicznie rozwijającej się gałęzi – street food. Na podobnej zasadzie te mobilne stosika spełniają swoją rolę w drobnym handlu, jak również zgodnie ze swoją nazwą przy organizacji wystaw. Namiot wystawowy bywa ponadto stosowany jako zaplecze w trakcie prowadzenia prac budowlanych.

Rozmiary i nadruk dostosowane do potrzeb klienta

Namiot wystawowy to konstrukcja w wielu różnych wariantach związanych z rozmiarem i kształtem, dlatego właśnie z tych stoisk korzystają przedstawiciele różnych branż. Możliwość wykonania dobrej jakości trwałego nadruku sprawia z kolei, że namiot wystawowy to jedna z najtańszych i najkorzystniejszych opcji do stworzenia stoiska z brandingiem.

Więcej na: http://inventini.com/namioty-reklamowe/

Share this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *